Thursday, November 11, 2010

苦盡甘來

我花了年幾, 努力耕種的一句說話, "囡囡最錫爸B B B B!!" 終於有收成!  某一天, 在回家過程中, 我照常大聲話, "囡囡最錫..........."  但今次答"爸B B B B!!" 並非自己, 而是已懂事, 已長大的囡囡豬!!  真是苦盡甘來.  我年多的口水不是白費的!

斷估唔到, 一山還又一山高.  當我笑到見牙唔見眼時, 當我再話"囡囡最錫..........." 但求想聽多次我心肝寶貝說真心話, 竟然有人大聲哎, "MA MA!

可憐的天真小囡囡,在驚恐之下,她只可被迫跟某人說 "mmma mmma." 
自從這次的經歷,可愛的囡囡豬已不敢再說"囡囡最錫爸B B B B!!"  她現在會說的,就只有"囡囡最錫奶奶." 

但我深信,不論她口裡說乜,她心裡一定最錫爸B B B B!

Mood: 飄飄然

No comments: