Sunday, January 06, 2013

失敗

心愛嘅囡囡,

今日係二零一三年嘅一月六號。 可能到妳識睇中文, 呢個部落格已經唔存在。

我想話妮知我係一個好失敗嘅爸爸。 今日晏晝,我因好小事, 竟然話講出父母千萬唔可講嘅三個字: 唔要妳。 然後真係開始走, 嚇到妳嗌破喉嚨,成個教會庭園都靜晒。之後返到屋企,又因好小事 鬧到妳狗血淋頭, 鬧到妳唔單只喊,而係喊到要揾地捐。

係我嘅錯, 而且係大錯特錯。好多時我忘記妳只得三歲,我對妳既期望實在太大,對妳一D都唔公平。

乖女,爸B對妳唔住。 我由下晝到而加個心重頂住訂住。 呢個內疚感係我應得,但我喺妳心靈留下嘅傷痕,我盼望耶穌可以為妳醫治裹好。

女, 我知錯喇。 妳可唔可以再次原諒爸B呢?

一個失敗嘅,
   爸爸

No comments: